Thursday, December 10, 2009

Who Am I sau Caut Femeie De Iubit


Sunt un om. N-am patrie, sunt cetatean al Pamantului; sunt, cum bine spunea un prieten, cetatean universal. Cetatean femeie sau cetatean barbat? Cetatean. O fiinta. Sunt fara sex sau cu doua sexe. Nu-mi place sa ma raportez la mine ca la fata/femeie sau baiat/barbat, desi as fi mai mult din prima categorie dupa uzantele sociale si "comerciale" :). Dar ma simt in egala masura femeie si barbat. Mintea mea vede diferentele, insa inima nu le recunoaste. Pot fi extrem de sensibila, vulnerabila si fermecatoare uneori, la fel cum pot sa fiu o adevarata bruta, rece, indiferenta, cruda, fara sentimente - uneori as extermina intreaga specie umana, daca as avea optiunea asta, si as lasa doar animalele sa traiasca, nestanjenite.

Ador barbatii si iubesc femeile, desi aici situatia e mai delicata...daca am gasit destui barbati buni de iubit, "corespunzatori", aducatori de satisfactii diverse, in ce priveste femeile de iubit problema e mai spinoasa; e un "teren minat" si standardele mele sunt, cred, mult mai ridicate.
Ma uit si mi se pare tot mai greu sa gasesc o femeie adevarata, interesanta, fermecatoare, magica...sa raman uitandu-ma la ea si sa ma pierd...probabil din cauza asta am ramas la barbati. Si stiu despre ce vorbesc, sunt obiectiv(a): nu uitati, nu sunt nici femeie, nici barbat - sunt ambele; sunt impartial(a).
As putea numara pe degetele de la o mana femeile care mi-ar putea oferi un astfel de extaz si probabil, daca m-as apropia mai mult, s-ar spulbera si iluzia ca mai exista astfel de gratii...

The future....
Asculta mai multe audio Muzica

1 comment:


For more widgets please visit www.yourminis.com

Search This Blog